Pengikut Tinta Putera

Monday, May 24, 2010

Owh..I will stay SINGLE until next year...

Assalammualaikum w.b.t

Maafkan TP..Maafkan TP..Maafkan TP...

Di kala TP menulis warkah ini..TP sedang menyanyikan lagu 'Maafkan Kami'..TP tahu..TP ada banyak dossa dengan pembaca-pembaca kesayangan TPF sebab dah lama tak mengupdate TPF..sampai ada yang jumpa TP face to face suruh TP update TPF..owh..jikalau TP mampu bulan lepas mengupdate TPF..akan TP lakukan..tapi apakan daya..TP terikat dengan kerja-kerja freelance yang TP buat untuk menampung kehidupan seharian TP yang diibaratkan seperti kais pagi makan pagi,kais petang makan petang..


OK..dah..sudah..TP bukan nak bercerita pasal ayam..tapi TP nak bersurah mengenai tajuk entri TPF pada hari ini...Macam yang pembaca semua dah baca dan hayati tajuk entri kali ini..mesti ada yang pelik..kenapa nak kekal single sampai tahun depan..

Bukannya apa..pada TP,perhubungan antara dua insan,Adam dan Hawa memang indah..tetapi di manakah keindahan itu jika perhubungan yang dijalankan berasas kepada hawa nafsu seperti mana yang terjadi pada masyarakat sekarang hingga lahirnya ramai anak-anak tong sampah.

TP tidak pernah menjadi seorang yang anti-couple..TP akui,adakala,terdapat ruang kosong dalam hati yang mendambakan kasih sayang seorang wanita @ kekasih..tetapi TP rasakan mungkin sekarang bukan waktu yang sesuai untuk menyulam benih cinta..bila waktu sesuai??biarlah masa yang menentukan..hehehehe..

Jadi buat masa sekarang,biarlah TP membujang dan menyinglekan diri sampai 23 May 2011..rasa-rasanya TP mampu untuk mengharungi dugaan dan godaan..InsyaALLAH..

p/s : Pada 23 May 2011,satu event 'Tamat Tempoh "Say No To Couple"' akan diadakan..antara TP,Fizie CheMi,Man Ns,Muhd Fadzli Hamid,Irah Hajerah Azman dan Farah Ayob..siapakah yang akan menjadi bapak dan ibu ayam yang terpaksa membelanja kitorang makan??Setahun dari sekarang jawapannya...

4 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

kah kah kah... sape2 yang tercouple dgn kite kene bayar zakat half la ek? erk.!!!! hahaha

IRAH HAJERAH AZMAN said...

kah kah kah... sape2 yang tercouple dgn kite kene bayar zakat half la ek? erk.!!!! hahaha

Gusti Putera Fauzan Al-Attas said...

Irah..aahla kan...ader discount 50%...hahahha...

F Yusof said...

event on May 23 sounds good ;)