Pengikut Tinta Putera

Friday, January 22, 2010

Happy 2010...

Assalammualaikum w.b.t...

Almost a year saya tak mengupdate kan blog ni...bukannya apa..agak sibuk dengan National Service , kehidupan seharian yang agak melelahkan serta pelbagai urusan lain..hehehe..walau bagaimanapun..niat di hati masih ada untuk update kehidupan diri yang tak seberapa ini...hehehe..

Mungkin tak ramai dari sahabat yang berada di luar sana meneyedari akan adanya blog ini..jika di post2 dahulu,tumpuan blog ini lebih kepada E-Diary saya,tetapi sempena tahun 2010 ini,kemungkinan blog picisan ini akan lebih kepada dunia realiti..iaitu pandangan amateur seperti saya terhadap isu-isu dunia..

Walau apapun..kehidupan saya akan tetap diupdate walau tak ramai yang ingin mengikuti tetapi cukuplah sebagai coretan kenangan agar dapat dibaca oleh generasi saya..



Gambar di atas bukanlah gambar kahwin saya..bukan niat nak jadi macam Azwan Ali propa..tapi sekadar imaginasi saya untuk perkahwinan...(lama lagi yer)...hahaha..

Mungkin agak terlambat untuk saya mengungkapkan ucapan2 klise Happy New Year..tapi seperti tahun2 yang lalu..saya bukanlah seorang yang terlalu obses dgn tahun baru...yela..asal tahun baru sahaja..semua mula untuk memasang azam @ resolution..

Azam ye azam..tetapi sejauh manakah kita melaksanakan azam tersebut??atau,apakah nawaitu kita semasa memikirkan azam tahun baru..adakah sekadar mengikut orang atau memang kita sendiri berazam untuk berazam...anda faham??

Jadi sempena 2010

No comments: