Pengikut Tinta Putera

Monday, February 1, 2010

Semalam bersama Q Pinang

Assalammualaikum w.b.t...

Gembira...
Itulah ungkapan yang saya rasa sesuai untuk gambarkan perasaan saya pada hari ini..Saya bersama rakan saya telah berpeluang untuk mempelejari bagaimana cara-cara untuk menyiapkan bilik tidur pengantin.Ceritanya bermula apabila lebih kurang pukul 5.30ptg,saya telah menerima panggilan telefon dari En Ghazali untuk membantu beliau bagi menghias bilik tidur pengantin di Felda Taib Andak..Saya agak teruja kerana sebelum ini tidak pernah mendapat pengalaman serupa itu..

Jadi lebih kurang pukul 9.00mlm,En Ghazali telah menjemput saya di rumah dan destinasi kami adalah Felda Taib Andak..Perjalanan sepatutnya mengambil masa lebih kurang 25minit sahaja,tetapi disebabkan sedikit masalah teknikal,(saya menggunakan istilah "masalah teknikal" kerana tidak mahu menyebut bahawa kami sesat ke rumah pengantin atas sebab jalan yang gelap..hehehe)kami tiba satu jam kemudian..

Setelah mengupload semua barang yang diperlukan keluar dari kereta,kami terus ke bilik pengantin dan sempat melirik pada pelamin yang tersergam indah tetapi tak berapa nak indah la...



Gambar di atas adalah gambar curi...

Sebaik melangkah ke bilik pengantin,En Ghazali terus memulakan tugasnya dan saya bersam Sha diarahkan untuk membantu beliau dalam hal-hal teknikal seperti memotong dawai,menghulurkan kain dan semua kerja teknikal la..



Dan inilah hasilnya....



Jadi sekali lagi terima kasihpada En Ghazali kerana telah memberi peluang kepada kami...Thank you so much...Kalau ada job,panggil kami lagi k!!

3 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

haha....cantik la pojan! e... nanti i kawen u la hias my room... boleh? :D. tiket i tanggung! hahaha

Gusti Putera Fauzan Al-Attas said...

Boleh...heheh...bile u nak kahwin ea cik irah??

IRAH HAJERAH AZMAN said...

aila...hahaha.... tatauuuuuuuuuu. calon pon x der~..~ dergh.berangan terlebey suda!hahaha