Pengikut Tinta Putera

Friday, March 5, 2010

Q Pinang Lagi!!!

Assalammualaikum w.b.t...

Hmm..TP rasa gumbira sangat..sebab..TP dapat mencedok ilmu buat pelamin daripada bos-bos TP di Q Pinang iaitu En Ghazali and En Hazim..

Yelah..kalau post sebelum ni,TP ada beritahu TP buat bilik tidur kan kat Felda Taib Andak,kali ini di lokasi yang sama tapi pelanggan yang berbeza..yang hari tu kakak dia,kali ni adik dia..

Ingat senang ke nak buat pelamin..itulah apa yang TP fikirkan sebelum pergi buat pelamin..rupanya berbeza dari buat dekorasi bilik tidur pengantin..yela..nama pun bilik tidur..takkan nak heavy sangat kan..karang malam tak tido dok tengok deko jer laki bini..hahaha..

Pelamin Jerut merupakan satu lagi ciptaan ajaib dari Q Pinang.mula-mula TP pun tak faham,benda apalah pelamin jerut tu,rupa-rupanya,kalau pembaca nak tahu,Pelamin Jerut tu adalah gabungan kain-kain yang dijerut@diikit pada rhode iron supaya membentuk satu bentuk yang kreatif lagi dinamik..

Hmm..cakap banyak pun tak guna..apa kata..tengok sendiri..




Hmm inilah Pelamin Jerut yang TP dok hebah tadi..cantik kan...hmm..kalau ada sesiapa yang rasa nak kahwin,jemput-jemput la ke Q Pinang..harga pun berpatutan!!

Ok..TP nak ajak pembaca semua merasa satu kuih..memang famous..Kueh Tart...jemput-jemput la rasa ea..sangat sinikal dan sempoi...

No comments: